ويرايش مجدد اطلاعات داوطلبان كنكور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعيه اي اعلام کرد: داوطلباني که در زمان مقرر 16 آذر تا اول دي ثبت نام کرده اند، مي توانند براي اطمينان از اطلاعات ثبت نامي خود به سامانه ويرايش اطلاعات ثبت نامي که از25بهمن تا دوم اسفند بر روي پايگاه اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت، مراجعه و پس از مشاهده اطلاعات ثبت نامي، در صورت لزوم بر اساس دستورالعمل مندرج اطلاعات خود را ويرايش کنند.

به گزارش واحد مرکزي خبر ، بر اساس اين اطلاعيه داوطلبان از هر گونه اقدام ديگر (مراجعه حضوري، ارسال درخواست پستي يا الکترونيکي و تماس تلفني) خودداري کنند که به هيچ عنوان به درخواست آنان عمل نخواهد شد.

همچنين بر اساس اين اطلاعيه، آن دسته از متقاضياني که به هر دليل در زمان تعيين شده براي ثبت نام، موفق به ثبت نام در آزمون سراسري سال1390نشده يا در آزمون ثبت نام کرده اما موفق به اعلام علاقمندي به دانشگاه پيام نور و مؤسسات غيرانتفاعي نشده اند يا علاقه‌مند به شرکت در گروه‌هاي آزمايشي هنر يا زبان‌هاي خارجي هستند اما علاقه‌مندي خود را در مرحله ثبت نام اعلام نکرده اند نيز مي‌توانند در تاريخ‌هاي اعلام شده «25بهمن تا دوم اسفند» به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش مراجعه و با توجه به دستورالعمل مربوط، حسب مورد به ثبت نام يا اعلام علاقه‌مندي به دانشگاه پيام نور و مؤسسات غيرانتفاعي و همچنين گروه آزمايشي هنر يا زبان‌هاي خارجي اقدام کنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: